20.01
niedziela
Jabłonna - Chotomów
I
10.02
niedziela
Mrozy (Jeruzal)
II
24.02
niedziela
Długosiodło
III
T4B Bike Team

Grzegorz Ostrowski
Chorzele
Drużyna: T4B Bike Team
Wizyty: 4131
CID: 572
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM5: 32/73 (998.20 pkt)
Sektor: 2 (436 pkt, 80.4%)
Numer startowy: 735

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM5: 2/14 (4756.17 pkt)
Mega MM5: 40/62 (500.00 pkt)
Sektor: 2 (445 pkt, 88.6%)
Numer startowy: 352

Northtec MTB Zimą 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 2/8 (1458.62 pkt)
Sektor: 2 (449 pkt, 81.9%)
Numer startowy: 94

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM5: 9/18 (600.00 pkt)
Mega MM5: 1/62 (4000.00 pkt)
Sektor: 1 (469 pkt, 96.1%)
Numer startowy: 352

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM5: 1/25 (4800.00 pkt)
Sektor: 2 (449 pkt, 90.9%)
Numer startowy: 352

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM5: 1/20 (5397.44 pkt)
Mega MM5: 72/96 (442.15 pkt)
Sektor: 2 (443 pkt, 90.4%)
Numer startowy: 352

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 1/94 (3561.27 pkt)
Sektor: 1 (463 pkt, 96.1%)
Numer startowy: 352

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M5: 16/344 (3504.79 pkt)
Mega M5: 2/160 (3504.79 pkt)
Sektor: 1 (453 pkt, 94.1%)
Numer startowy: 1016

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 26/496 (2975.53 pkt)
Mega M4: 5/348 (2975.53 pkt)
Sektor: 1 (456 pkt, 94.3%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 19/350 (3001.04 pkt)
Mega M4: 7/338 (3001.04 pkt)
Sektor: 1 (454 pkt, 90.8%)
Numer startowy: 1016

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 209/2885 (2449 pkt)
Główna M4: 35/413 (2592 pkt)
Mega Open: 68/2627 (2449 pkt)
Mega M4: 10/372 (2592 pkt)
Sektor: 2 (423 pkt, 83.3%)
Numer startowy: 1101

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 319/2425 (2237 pkt)
Główna M4: 55/348 (2343 pkt)
Mega Open: 141/2207 (2237 pkt)
Mega M4: 24/316 (2343 pkt)
Sektor: III (392 pkt, 70.4%)
Numer startowy: 103
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2007-09-09 Józefów Mega (M4) 53 km 19.7 02:41:38
71.1%
71.1%
80.2%
80.2%
2007-08-19 Mława Mega (M4) 43 km 22.3 01:55:35
78.1%
78.1%
83.4%
83.4%
2007-05-26 Piaseczno Mega (M4) 48 km 19.7 02:25:51
72.4%
72.4%
81.1%
81.1%
2007-06-30 Supraśl Mega (M4) 60 km 19.3 03:06:09
73.7%
73.7%
79.6%
79.6%
2007-06-17 Żyrardów Mega (M4) 47 km 23.9 01:57:48
79.2%
79.2%
86.3%
86.3%
2007-05-03 Warszawa Mega (M4) 57 km 20.7 02:45:32
72.9%
72.9%
79.6%
79.6%
2007-04-22 Łódź Mega (M4) 54 km 20.7 02:36:26
68.9%
68.9%
78.6%
78.6%
2007-04-01 Otwock Mega (M4) 39 km 18.6 02:05:38
65.3%
65.3%
73.4%
73.4%
2008-10-12 Łomianki Mega (M4) 46 km 23.7 01:56:14
80.2%
80.2%
80.4%
80.4%
2008-08-03 Nidzica Mega (M4) 51 km 22.2 02:17:48
79.6%
79.6%
85.4%
85.4%
2008-10-05 Jabłonna Mega (M4) 54 km 23.4 02:18:30
73.6%
73.6%
80%
80%
2008-09-21 Piaseczno Mega (M4) 50 km 21.4 02:19:58
70%
70%
75.5%
75.5%
2007-07-29 Nidzica Mega (M4) 53 km 18.9 02:48:16
63.7%
63.7%
70.8%
70.8%
2008-09-07 Józefów Mega (M4) 38 km 20.3 01:52:04
74.9%
74.9%
83%
83%
2008-08-16 Ełk Mega (M4) 65 km 24.0 02:42:42
80.4%
80.4%
85%
85%
2008-07-20 Mława Mega (M4) 53 km 21.4 02:28:17
76%
76%
80.5%
80.5%
2008-06-22 Lublin Mega (M4) 54 km 26.3 02:03:15
82.3%
82.3%
82.5%
82.5%
2007-09-30 Jabłonna Mega (M4) 47 km 24.3 01:55:54
80.5%
80.5%
85.5%
85.5%
2008-05-24 Supraśl Mega (M4) 58 km 19.6 02:57:59
77.1%
77.1%
79%
79%
2008-06-08 Żyrardów Mega (M4) 47 km 25.6 01:50:08
80.7%
80.7%
85.2%
85.2%
2008-05-11 Warszawa Mega (M4) 64 km 24.2 02:38:54
78.7%
78.7%
80.7%
80.7%
2008-04-13 Otwock Mega (M4) 57 km 18.0 03:09:43
67.2%
67.2%
76.3%
76.3%
2008-04-27 Łódź Mega (M4) 54 km 23.1 02:20:12
80.4%
80.4%
83.8%
83.8%
2009-05-02 Supraśl Mega (M4) 64 km 20.8 03:04:54
77.9%
77.9%
86.2%
86.2%
2009-10-04 Jabłonna Mega (M4) 43 km 25.6 01:40:46
86.9%
86.9%
89.5%
89.5%
2009-10-11 Łomianki Mega (M4) 58 km 24.3 02:22:56
89.1%
89.1%
92.4%
92.4%
2009-09-06 Józefów Mega (M4) 44 km 23.2 01:53:57
92.5%
92.5%
95.4%
95.4%
2009-05-17 Piaseczno Mega (M4) 53 km 25.6 02:04:26
84.8%
84.8%
89.9%
89.9%
2009-08-09 Nidzica Mega (M4) 61 km 24.4 02:30:06
83.7%
83.7%
87.4%
87.4%
2009-06-28 Lublin wycof.
2009-07-19 Szydłowiec Mega (M4) 48 km 21.9 02:11:28
78.6%
78.6%
93.2%
93.2%
2009-06-12 Ełk Mega (M4) 68 km 27.1 02:30:29
85.9%
85.9%
86%
86%
2009-08-23 Mława Mega (M4) 55 km 25.6 02:09:07
87.6%
87.6%
91.5%
91.5%
2009-09-20 Radom Mega (M4) 53 km 27.4 01:56:03
90.6%
90.6%
97%
97%
2009-05-31 Warszawa Mega (M4) 61 km 23.7 02:34:12
80.4%
80.4%
85.9%
85.9%
2009-04-05 Łódź Mega (M4) 60 km 22.4 02:40:33
75.9%
75.9%
87.2%
87.2%
2009-04-19 Otwock Mega (M4) 48 km 24.0 01:59:46
82.7%
82.7%
91.3%
91.3%
2010-10-03 Łomianki Mega (M4) 57 km 27.4 02:04:43
91.2%
91.2%
97.8%
97.8%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M4) 43 km 25.1 01:42:40
90.2%
90.2%
95.2%
95.2%
2010-09-12 Kraków Mega (M4) 68 km 19.3 03:31:43
74.6%
74.6%
90.3%
90.3%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M4) 56 km 26.3 02:07:47
90.5%
90.5%
95%
95%
2010-08-22 Mława wycof.
2010-05-02 Nidzica Mega (M4) 63 km 24.3 02:35:51
83.2%
83.2%
90%
90%
2010-05-09 Otwock Mega (M4) 44 km 24.2 01:49:19
85.9%
85.9%
89.5%
89.5%
2010-08-08 Supraśl Mega (M4) 65 km 24.8 02:37:31
87.3%
87.3%
93.6%
93.6%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M4) 65 km 24.8 02:37:24
84.8%
84.8%
95.7%
95.7%
2010-06-20 Lublin Mega (M4) 59 km 20.7 02:51:18
86%
86%
95.6%
95.6%
2010-06-04 Ełk Mega (M4) 53 km 23.7 02:14:05
85.9%
85.9%
91.4%
91.4%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M4) 63 km 23.4 02:41:28
85.8%
85.8%
93.5%
93.5%
2010-04-25 Zgierz Mega (M4) 44 km 22.8 01:55:34
81.5%
81.5%
89.1%
89.1%
2010-07-04 Szydłowiec wycof.
2011-04-03 Otwock Mega (M4) 48 km 22.0 02:11:10
84.2%
84.2%
89.5%
89.5%
2011-04-17 Chorzele Mega (M4) 60 km 23.3 02:34:24
84.4%
84.4%
90.2%
90.2%
2011-05-03 Sierpc Mega (M4) 55 km 25.7 02:08:18
89.7%
89.7%
91.8%
91.8%
2011-05-15 Legionowo Mega (M4) 48 km 27.0 01:46:39
90.7%
90.7%
94.8%
94.8%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M4) 60 km 25.7 02:19:56
85.7%
85.7%
89.6%
89.6%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 52 km 28.1 01:50:55
89.5%
89.5%
93.1%
93.1%
2011-06-26 Szczytno Mega (M4) 60 km 29.1 02:03:36
89.1%
89.1%
92.1%
92.1%
2011-07-10 Szydłowiec wycof.
2011-07-31 Supraśl Mega (M4) 61 km 23.7 02:34:33
85.2%
85.2%
91.6%
91.6%
2011-08-13 Ełk Mega (M4) 55 km 28.6 01:55:29
90.6%
90.6%
93.4%
93.4%
2011-08-28 Skarżysko wycof.
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M4) 47 km 26.2 01:47:49
91.6%
91.6%
93%
93%
2011-09-24 Toruń Mega (M4) 55 km 26.9 02:02:32
90.6%
90.6%
93.9%
93.9%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M5) 51 km 25.2 02:01:12
89%
89%
100%
100%
2012-08-12 Orzysz wycof.
2012-07-07 Kozienice wycof.
2012-07-29 Supraśl Mega (M5) 51 km 23.9 02:07:55
88.4%
88.4%
96.7%
96.7%
2012-08-11 Ełk Mega (M5) 65 km 28.9 02:15:02
89.5%
89.5%
98.8%
98.8%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M5) 65 km 23.2 02:48:20
81.7%
81.7%
95%
95%
2012-05-13 Legionowo Mega (M5) 56 km 27.9 02:00:29
93.5%
93.5%
99.3%
99.3%
2012-04-22 Chorzele Mega (M5) 55 km 25.0 02:11:57
86.7%
86.7%
92%
92%
2012-06-17 Lublin Mega (M5) 54 km 27.6 01:57:11
91.6%
91.6%
98.3%
98.3%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M5) 64 km 26.5 02:25:04
93.3%
93.3%
96.5%
96.5%
2012-05-27 Toruń Mega (M5) 55 km 26.1 02:06:30
85.6%
85.6%
96.3%
96.3%
2012-04-01 Otwock Mega (M5) 44 km 23.6 01:51:58
87.8%
87.8%
95.4%
95.4%
2013-04-27 Warszawa Giga 81 km 32.1 02:31:12
87.4%
87.4%
100%
100%
2013-05-25 Kraków/BezPP/ Giga 89 km 24.6 03:36:51
82.3%
82.3%
94.5%
94.5%
2013-05-25 Krokowa/BezPP/ Giga 115 km 25.3 04:32:17
89.7%
89.7%
100%
100%
2013-06-08 Dąbrowa Górnicza Giga 89 km 24.0 03:42:30
89.3%
89.3%
100%
100%
2013-06-15 Bytów /bez PP / Giga 91 km 27.7 03:16:53
89.4%
89.4%
100%
100%
2013-05-31 Jedwabno Mega (M5) 56 km 28.2 01:59:11
90.6%
90.6%
99%
99%
2013-10-06 Płock Mega (M5) 54 km 29.5 01:49:54
91.8%
91.8%
99.9%
99.9%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Mega (M5) 61 km 26.7 02:17:16
87.1%
87.1%
98.7%
98.7%
2013-08-17 Orzysz Mega (M5) 56 km 28.9 01:56:25
88.1%
88.1%
90.9%
90.9%
2013-08-15 Gołdap Mega (M5) 58 km 27.4 02:07:12
89.5%
89.5%
96.6%
96.6%
2013-07-28 Supraśl Mega (M5) 55 km 27.6 01:59:27
90.2%
90.2%
94.9%
94.9%
2013-07-14 Nałęczów Mega (M5) 62 km 24.2 02:33:39
85%
85%
100%
100%
2013-07-13 Puławy Mega (M5) 55 km 27.8 01:58:33
88.1%
88.1%
97.8%
97.8%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M5) 66 km 29.6 02:13:57
92.5%
92.5%
100%
100%
2013-05-04 Bydgoszcz Mega (M5) 47 km 26.8 01:45:07
90.6%
90.6%
92.6%
92.6%
2013-05-03 Toruń Mega (M5) 54 km 26.7 02:01:18
90.5%
90.5%
97.3%
97.3%
2013-04-21 Legionowo Mega (M5) 55 km 26.5 02:04:44
88.7%
88.7%
100%
100%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M5) 57 km 29.0 01:58:06
93.2%
93.2%
100%
100%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Giga (M5) 80 km 22.8 03:30:08
89.8%
89.8%
98.6%
98.6%
2014-09-21 Kazimierz Dolny wycof.
2014-09-07 Rawa Maz. Mega (M5) 44 km 26.2 01:40:42
83.5%
83.5%
88.4%
88.4%
2014-08-31 Olsztyn Giga (M5) 88 km 28.0 03:08:37
87.2%
87.2%
100%
100%
2014-08-17 Nidzica Giga (M5) 82 km 24.3 03:22:30
87.3%
87.3%
100%
100%
2014-08-15 Orzysz Giga (M5) 81 km 27.8 02:54:33
87.8%
87.8%
100%
100%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. wycof.
2014-08-03 Brodnica Giga (M5) 85 km 24.8 03:25:27
84.8%
84.8%
100%
100%
2014-06-07 Puławy Giga (M5) 71 km 24.2 02:56:15
82.3%
82.3%
100%
100%
2014-06-19 Gołdap Giga (M5) 92 km 26.0 03:32:27
82%
82%
100%
100%
2014-05-25 Supraśl Giga (M5) 82 km 22.7 03:37:07
80.4%
80.4%
100%
100%
2014-05-04 Toruń Giga (M5) 78 km 27.0 02:53:26
90.6%
90.6%
100%
100%
2014-04-27 Chorzele Giga (M5) 86 km 24.0 03:34:53
86%
86%
99.6%
99.6%
2014-04-13 Legionowo Giga (M5) 69 km 24.7 02:47:35
89.5%
89.5%
93.9%
93.9%
2015-04-26 Józefów Giga (GM5) 70 km 26.2 02:40:32
89.9%
89.9%
100%
100%
2015-09-20 Rawa Maz. Giga (GM5) 72 km 26.9 02:40:53
91%
91%
100%
100%
2015-08-30 Ciechanów Giga (GM5) 83 km 24.3 03:25:06
87.6%
87.6%
100%
100%
2015-08-16 Ełk Giga (GM5) 70 km 24.1 02:53:57
91.6%
91.6%
92.6%
92.6%
2015-09-06 Olsztyn Giga (GM5) 84 km 24.4 03:26:22
84.2%
84.2%
98.7%
98.7%
2015-04-12 Legionowo Giga (GM5) 70 km 24.9 02:48:45
87.9%
87.9%
94.6%
94.6%
2015-08-15 Supraśl Giga (GM5) 82 km 23.8 03:26:18
88.1%
88.1%
100%
100%
2015-08-02 Brodnica Giga (GM5) 81 km 28.1 02:53:13
92.7%
92.7%
100%
100%
2015-06-21 Rogów Giga (GM5) 76 km 24.7 03:04:54
89.2%
89.2%
100%
100%
2015-05-24 Mrozy Giga (GM5) 90 km 27.3 03:17:48
93.9%
93.9%
100%
100%
2015-05-03 Piaseczno Giga (GM5) 81 km 28.3 02:51:34
91.6%
91.6%
100%
100%
2015-10-04 Nowy Dwór Giga (GM5) 80 km 25.4 03:08:50
88.5%
88.5%
100%
100%
2016-08-13 Ełk Mega (MM5) 55 km 22.8 02:24:55
92.2%
92.2%
100%
100%
2016-09-11 Toruń Mega (MM5) 54 km 31.2 01:43:41
95.2%
95.2%
100%
100%
2016-08-28 Brodnica Mega (MM5) 59 km 25.3 02:20:11
90.1%
90.1%
100%
100%
2016-07-31 Grudziądz Mega (MM5) 52 km 25.7 02:01:37
91.4%
91.4%
100%
100%
2016-07-17 Olsztyn Mega (MM5) 51 km 24.8 02:03:38
89%
89%
100%
100%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MM5) 52 km 26.6 01:57:24
93.8%
93.8%
100%
100%
2016-05-14 Łódź Mega (MM5) 50 km 25.7 01:56:42
88.2%
88.2%
100%
100%
2016-04-17 Józefów Mega (MM5) 56 km 24.1 02:19:24
90%
90%
100%
100%
2016-10-08 Piaseczno Giga (GM5) 76 km 26.1 02:54:35
90.9%
90.9%
100%
100%
2017-02-26 Mrozy Mega (MM5) 40 km 22.0 01:48:51
88.6%
88.6%
97.3%
97.3%
2017-01-22 Jabłonna (Chotomów) Mega (MM5) 44 km 23.5 01:52:16
89.8%
89.8%
98.2%
98.2%
2017-02-05 Karczew Mega (MM5) 40 km 21.0 01:54:04
88.1%
88.1%
96.2%
96.2%
2017-04-02 Józefów Mega (MM5) 56 km 23.0 02:25:55
91.1%
91.1%
100%
100%
2017-04-09 Legionowo Giga (GM5) 70 km 23.8 02:56:32
92.8%
92.8%
100%
100%
2017-07-30 Olsztyn Giga (GM5) 82 km 23.8 03:26:34
86.8%
86.8%
96.8%
96.8%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Giga (GM5) 78 km 25.4 03:04:28
91%
91%
98.6%
98.6%
2017-05-07 Ciechanów Giga (GM5) 72 km 23.2 03:06:23
91.3%
91.3%
100%
100%
2017-06-15 Puławy Giga (GM5) 88 km 20.8 04:14:26
84.7%
84.7%
100%
100%
2017-08-12 Ełk Giga (GM5) 78 km 19.0 04:06:24
86.7%
86.7%
98.5%
98.5%
2017-05-20 Piaseczno Giga (GM5) 85 km 25.4 03:21:04
93.4%
93.4%
100%
100%
2017-10-14 Toruń Giga (GM5) 70 km 21.7 03:13:34
85%
85%
98.9%
98.9%
2018-07-29 Olsztyn ½Pro (MM5) 46 km 24.8 01:51:07
88.6%
88.6%
99.6%
99.6%
2018-08-12 Ełk ½Pro (MM5) 45 km 22.1 02:02:01
90.7%
90.7%
100%
100%
Starty: 0 z 143 (8226 km, 14 dni i 0 godz. 15 min. 46 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Znowu jechaliśmy razem... Dzięki za koło Gratuluje za 1 miejsca w kat!
Adam Borek
2013-09-16

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy