Retro Stork Team

Dariusz Zawistowski
WOŁOMIN
Wizyty:
CID: 6580
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 57/389 (2566.68 pkt)
Fit FM4: 191/377 (378.59 pkt)
Sektor: 2 (437 pkt, 88.7%)
Numer startowy: 145

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 150/386 (994.53 pkt)
Sektor: 2 (422 pkt, 84.8%)
Numer startowy: 106

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 36/603 (3218.06 pkt)
Mega M4: 12/383 (3218.06 pkt)
Sektor: 2 (439 pkt, 90.1%)
Numer startowy: 3616

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 92/496 (1968.49 pkt)
Mega M4: 77/348 (1771.26 pkt)
Fit FM4: 85/196 (197.23 pkt)
Sektor: 2 (436 pkt, 88.4%)

Northtec MTB Zimą 2011
Klasyfikacja Generalna:
Mega M4: 41/54 (356.57 pkt)
Sektor: 2 (427 pkt, 67.3%)
Numer startowy: 495

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 48/350 (2518.98 pkt)
Mega M4: 31/338 (2518.98 pkt)
Sektor: 3 (411 pkt, 74%)
Numer startowy: 2090

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 530/2885 (1928 pkt)
Główna M4: 99/413 (2035 pkt)
Mega Open: 341/2627 (1928 pkt)
Mega M4: 65/372 (2035 pkt)
Sektor: 3 (412 pkt, 77.7%)
Numer startowy: 974

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2009-10-04 Jabłonna Mega (M4) 43 km 25.5 01:41:06
86.6%
86.6%
89.2%
89.2%
2009-09-20 Radom Mega (M4) 53 km 26.2 02:01:23
86.7%
86.7%
92.7%
92.7%
2009-09-06 Józefów Mega (M4) 44 km 21.9 02:00:41
87.3%
87.3%
90.1%
90.1%
2009-06-28 Lublin Mega (M4) 68 km 23.1 02:56:37
76.8%
76.8%
83.8%
83.8%
2009-08-09 Nidzica Mega (M4) 61 km 21.7 02:48:23
74.6%
74.6%
77.9%
77.9%
2009-05-31 Warszawa Mega (M4) 61 km 20.8 02:56:17
70.3%
70.3%
75.1%
75.1%
2010-05-16 Radom Mega (M4) 62 km 21.9 02:49:59
85.4%
85.4%
96.3%
96.3%
2010-09-12 Kraków Mega (M4) 68 km 20.1 03:22:55
77.8%
77.8%
94.2%
94.2%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M4) 43 km 24.1 01:47:08
86.4%
86.4%
91.2%
91.2%
2010-08-08 Supraśl Mega (M4) 65 km 21.4 03:02:10
75.5%
75.5%
80.9%
80.9%
2010-08-22 Mława Mega (M4) 55 km 21.7 02:31:57
77.6%
77.6%
84%
84%
2010-05-02 Nidzica Mega (M4) 63 km 25.1 02:30:53
85.9%
85.9%
92.9%
92.9%
2010-06-04 Ełk Mega (M4) 53 km 23.4 02:15:58
84.7%
84.7%
90.2%
90.2%
2011-03-06 Józefów Mega (M4) 40 km 23.0 01:44:14
85.4%
85.4%
89.1%
89.1%
2011-04-03 Otwock wycof.
2011-04-17 Chorzele Mega (M4) 60 km 23.0 02:36:32
83.2%
83.2%
88.9%
88.9%
2011-05-03 Sierpc Mega (M4) 55 km 25.7 02:08:35
89.5%
89.5%
91.6%
91.6%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M4) 60 km 24.1 02:29:23
80.3%
80.3%
83.9%
83.9%
2011-08-13 Ełk Mega (M4) 55 km 27.8 01:58:52
88%
88%
90.8%
90.8%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M4) 47 km 24.6 01:54:33
86.2%
86.2%
87.6%
87.6%
2011-09-24 Toruń Fit (FM4) 28 km 28.5 00:59:03
90.9%
90.9%
98.6%
98.6%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 56 km 25.1 02:13:46
88.6%
88.6%
91.5%
91.5%
2012-08-12 Orzysz Mega (M4) 60 km 26.5 02:15:59
82.8%
82.8%
86%
86%
2012-08-11 Ełk Mega (M4) 65 km 28.0 02:19:08
86.8%
86.8%
89.7%
89.7%
2012-10-07 Nowy Dwór wycof.
2012-09-09 Ciechanów Mega (M4) 54 km 26.0 02:04:35
85.4%
85.4%
89.2%
89.2%
2012-07-07 Kozienice Mega (M4) 69 km 24.4 02:49:23
81.9%
81.9%
84.5%
84.5%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M4) 64 km 25.7 02:29:18
90.6%
90.6%
95.1%
95.1%
2012-07-29 Supraśl Mega (M4) 51 km 22.1 02:18:33
81.6%
81.6%
92.1%
92.1%
2012-05-27 Toruń Mega (M4) 55 km 25.1 02:11:38
82.3%
82.3%
90.5%
90.5%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M4) 51 km 23.0 02:12:53
81.2%
81.2%
81.2%
81.2%
2012-04-01 Otwock Mega (M4) 44 km 22.8 01:55:39
85%
85%
85.9%
85.9%
2013-07-28 Supraśl Mega (M4) 55 km 23.6 02:19:56
77%
77%
78.9%
78.9%
2013-07-13 Puławy Mega (M4) 55 km 25.5 02:09:34
80.6%
80.6%
84.3%
84.3%
2013-04-21 Legionowo wycof.
2013-06-30 Olsztyn Mega (M4) 66 km 27.0 02:26:44
84.4%
84.4%
85.5%
85.5%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M4) 56 km 25.0 02:14:23
86.7%
86.7%
89.7%
89.7%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M4) 68 km 22.5 03:01:24
77.5%
77.5%
79%
79%
2014-08-03 Brodnica Mega (M4) 60 km 23.7 02:32:11
80.1%
80.1%
80.1%
80.1%
2014-06-19 Gołdap Mega (M4) 65 km 29.0 02:14:33
87.8%
87.8%
94.1%
94.1%
2014-06-08 Nałęczów Mega (M4) 59 km 25.8 02:17:12
80.4%
80.4%
82.4%
82.4%
2014-05-25 Supraśl Mega (M4) 54 km 24.3 02:13:21
84.8%
84.8%
88%
88%
2014-05-18 Piaseczno Fit (FM4) 20 km 26.8 00:44:50
88.7%
88.7%
94.6%
94.6%
2015-10-10 Nałęczów Mega (MM4) 62 km 35.0 01:46:24
93.5%
93.5%
94.4%
94.4%
2015-09-19 Rawa Maz. Mega (MM4) 65 km 38.4 01:41:39
98.3%
98.3%
98.3%
98.3%
2015-07-18 Łopuszna Mega (MM4) 84 km 34.0 02:28:19
85.6%
85.6%
86.9%
86.9%
2015-08-29 Przasnysz Mega (MM4) 65 km 44.1 01:28:26
98.9%
98.9%
99.9%
99.9%
2015-06-20 Głowno Mega (MM4) 85 km 40.5 02:06:01
98.5%
98.5%
99.6%
99.6%
2016-09-18 Rawa Maz. Fit (FM4) 53 km 39.4 01:20:44
95.8%
95.8%
95.8%
95.8%
2016-08-06 Tuszyn Fit (FM4) 67 km 41.3 01:37:27
99.7%
99.7%
99.7%
99.7%
2016-05-15 Głowno Fit (FM4) 51 km 38.1 01:20:21
97.4%
97.4%
100%
100%
2016-08-20 Radzymin Fit (FM4) 54 km 41.1 01:18:45
100%
100%
100%
100%
2016-10-02 Klembów Fit (FM4) 46 km 40.9 01:07:29
99.3%
99.3%
99.3%
99.3%
2016-06-05 Tłuszcz Fit (FM4) 46 km 37.3 01:13:56
96.4%
96.4%
98.9%
98.9%
2016-05-03 Nałęczów wycof.
2017-08-05 Radzymin Fit (FM4) 56 km 36.0 01:33:16
100%
100%
100%
100%
2017-09-24 Klembów wycof.
2017-05-03 Janów Lubelski Fit (FM4) 53 km 36.8 01:26:30
98.1%
98.1%
99.8%
99.8%
2017-07-08 Tuszyn Fit (FM4) 67 km 40.4 01:39:36
100%
100%
100%
100%
2017-05-01 Nałęczów Fit (FM4) 45 km 34.6 01:18:01
97.5%
97.5%
99.9%
99.9%
2017-05-28 Głowno Fit (FM4) 61 km 41.2 01:28:45
98.4%
98.4%
100%
100%
2018-04-29 Cisowianka Road Tour ½Pro (MM4) 49 km 38.8 01:15:45
98.7%
98.7%
99.8%
99.8%
2018-06-10 Głowno Gold Race ½Pro (MM4) 57 km 40.6 01:24:13
98.2%
98.2%
98.2%
98.2%
Starty: 0 z 63 (3277 km, 4 dni i 23 godz. 17 min. 16 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy