20.01
niedziela
Jabłonna - Chotomów
I
10.02
niedziela
Mrozy (Jeruzal)
II
24.02
niedziela
Długosiodło
III
Retro Stork Team

Bogusław Kostrzewa
Kobyłka
Wizyty: 1645
CID: 8511
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM5: 5/73 (3791.98 pkt)
Sektor: 3 (406 pkt, 62.8%)
Numer startowy: 2509

Northtec MTB Zimą 2018
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 6/9 (873.60 pkt)
Sektor: 2 (433 pkt, 73%)
Numer startowy: 388

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM5: 31/62 (947.24 pkt)
Sektor: 1 (465 pkt, 94.9%)
Numer startowy: 1610

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 54/146 (909.38 pkt)
Sektor: 2 (442 pkt, 88.2%)
Numer startowy: 2530

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 5/165 (3750.54 pkt)
Sektor: 2 (434 pkt, 86.4%)
Numer startowy: 118

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 102/386 (1648.10 pkt)
Sektor: 2 (423 pkt, 85.2%)
Numer startowy: 885

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 29/603 (3321.13 pkt)
Mega M4: 22/383 (2983.83 pkt)
Sektor: 2 (419 pkt, 81.6%)
Numer startowy: 1165

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 34/496 (2787.65 pkt)
Mega M4: 17/348 (2663.79 pkt)
Sektor: 3 (402 pkt, 71.9%)

Northtec MTB Zimą 2011
Klasyfikacja Generalna:
Mega M4: 23/54 (641.29 pkt)
Sektor: 4 (391 pkt, 42.7%)
Numer startowy: 449

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 67/350 (2169.72 pkt)
Mega M4: 48/338 (2169.72 pkt)
Sektor: 4 (388 pkt, 59.8%)
Numer startowy: 1071

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2010-04-25 SEROCK nie wybrano 50 km 20.5 02:26:14
75.2%
75.2%
67.8%
67.8%
2010-06-20 Łochów Mini 31 km 14.7 02:06:28
65.9%
65.9%
75.8%
75.8%
2010-07-04 Zakroczym Mini 25 km 20.3 01:13:58
64.4%
64.4%
79.4%
79.4%
2010-07-10 Urle Max 25 km 26.2 00:57:19
81.5%
81.5%
81.6%
81.6%
2010-07-11 Urle Mini 25 km 25.3 00:59:11
81.1%
81.1%
91.7%
91.7%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M4) 43 km 22.9 01:52:44
82.2%
82.2%
86.7%
86.7%
2010-08-22 Mława Mega (M4) 55 km 20.4 02:42:01
72.8%
72.8%
78.8%
78.8%
2010-09-12 Kraków Mega (M4) 68 km 17.4 03:54:10
67.5%
67.5%
81.6%
81.6%
2010-08-08 Supraśl Mega (M4) 65 km 20.5 03:09:47
72.5%
72.5%
77.7%
77.7%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M4) 65 km 20.1 03:14:04
68.8%
68.8%
77.6%
77.6%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M4) 63 km 17.3 03:38:41
63.4%
63.4%
69%
69%
2010-05-09 Otwock Mega (M4) 44 km 19.2 02:17:42
68.2%
68.2%
71%
71%
2011-03-20 Mrozy Mega (M4) 39 km 19.2 02:01:39
75.2%
75.2%
78.8%
78.8%
2011-03-06 Józefów Mega (M4) 40 km 21.1 01:53:59
78.1%
78.1%
81.5%
81.5%
2011-04-09 Sochaczew Mini 29 km 23.7 01:13:32
85.8%
85.8%
89.9%
89.9%
2011-04-03 Otwock Mega (M4) 48 km 19.8 02:25:09
76.1%
76.1%
80.9%
80.9%
2011-04-17 Chorzele Mega (M4) 60 km 21.9 02:44:01
79.4%
79.4%
84.9%
84.9%
2011-05-03 Sierpc Mega (M4) 55 km 23.6 02:19:54
82.3%
82.3%
84.2%
84.2%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M4) 60 km 22.9 02:37:27
76.2%
76.2%
79.6%
79.6%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 52 km 25.9 02:00:37
82.3%
82.3%
85.6%
85.6%
2011-06-26 Szczytno Mega (M4) 60 km 25.8 02:19:18
79.1%
79.1%
81.7%
81.7%
2011-07-10 Szydłowiec Mega (M4) 68 km 15.4 04:25:25
69.7%
69.7%
71.3%
71.3%
2011-07-31 Supraśl Mega (M4) 61 km 21.2 02:52:19
76.4%
76.4%
82.2%
82.2%
2011-08-13 Ełk Mega (M4) 55 km 26.1 02:06:30
82.7%
82.7%
85.3%
85.3%
2011-08-28 Skarżysko Mega (M4) 60 km 23.4 02:33:32
78%
78%
81.1%
81.1%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Giga (M4) 70 km 20.2 03:28:26
70%
70%
74.6%
74.6%
2011-08-14 Olecko Mega (M4) 68 km 24.0 02:50:14
80.3%
80.3%
86.7%
86.7%
2011-08-15 Szeligi Mega (M4) 58 km 25.9 02:14:29
81.6%
81.6%
87.9%
87.9%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M4) 65 km 23.9 02:43:27
84.2%
84.2%
84.2%
84.2%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 56 km 23.6 02:22:09
83.4%
83.4%
86.1%
86.1%
2012-04-22 Chorzele Giga (M4) 82 km 19.4 04:13:58
70.3%
70.3%
77.1%
77.1%
2012-04-01 Otwock Mega (M4) 44 km 20.7 02:07:44
77%
77%
77.8%
77.8%
2012-08-26 Skarżysko Mega (M4) 61 km 21.1 02:53:44
77.3%
77.3%
82.9%
82.9%
2012-04-15 Piaseczno Mega (M4) 51 km 20.6 02:28:23
72.7%
72.7%
72.7%
72.7%
2012-06-17 Lublin Mega (M4) 54 km 23.8 02:15:59
78.9%
78.9%
80.9%
80.9%
2012-08-12 Orzysz Mega (M4) 60 km 25.1 02:23:11
78.6%
78.6%
81.7%
81.7%
2012-05-27 Toruń Mega (M4) 55 km 23.3 02:21:24
76.6%
76.6%
84.2%
84.2%
2012-08-11 Ełk Mega (M4) 65 km 25.0 02:35:48
77.5%
77.5%
80.1%
80.1%
2012-07-07 Kozienice Mega (M4) 69 km 22.4 03:04:32
75.1%
75.1%
77.6%
77.6%
2012-05-13 Legionowo Giga (M4) 82 km 24.1 03:24:30
81.7%
81.7%
84.3%
84.3%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M4) 64 km 23.8 02:41:15
83.9%
83.9%
88.1%
88.1%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M4) 69 km 22.0 03:08:16
78.7%
78.7%
78.7%
78.7%
2013-08-18 Ełk Mega (M4) 61 km 25.4 02:24:20
83.8%
83.8%
86.9%
86.9%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M4) 57 km 26.5 02:08:54
85.4%
85.4%
86.7%
86.7%
2013-08-17 Orzysz Mega (M4) 56 km 26.0 02:09:01
79.5%
79.5%
82.4%
82.4%
2013-04-21 Legionowo Mega (M4) 55 km 23.0 02:23:13
77.3%
77.3%
77.3%
77.3%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MM4) 48 km 26.6 01:48:26
85.6%
85.6%
93.7%
93.7%
2015-08-30 Ciechanów wycof.
2015-06-21 Rogów Mega (MM4) 56 km 26.0 02:09:14
88.5%
88.5%
92%
92%
2015-08-16 Ełk Mega (MM4) 50 km 22.9 02:10:45
84%
84%
86.4%
86.4%
2015-08-15 Supraśl Mega (MM4) 58 km 24.2 02:23:57
87.9%
87.9%
88.1%
88.1%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM4) 50 km 23.0 02:10:43
83.1%
83.1%
87.1%
87.1%
2015-05-03 Piaseczno Mega (MM4) 48 km 28.6 01:40:49
92.1%
92.1%
100%
100%
2015-06-07 Puławy Mega (MM4) 51 km 22.7 02:14:41
84.1%
84.1%
88.9%
88.9%
2015-08-02 Brodnica Mega (MM4) 58 km 27.5 02:06:19
88.7%
88.7%
88.8%
88.8%
2015-05-24 Mrozy Mega (MM4) 48 km 27.1 01:46:20
90.3%
90.3%
92.8%
92.8%
2015-05-16 Toruń Mega (MM4) 54 km 28.7 01:53:04
88.8%
88.8%
95.5%
95.5%
2015-04-26 Józefów Mega (MM4) 41 km 24.1 01:42:05
90.5%
90.5%
90.7%
90.7%
2015-04-12 Legionowo Mega (MM4) 46 km 25.8 01:46:47
89.9%
89.9%
96.3%
96.3%
2016-05-15 Głowno Fit (FM4) 51 km 31.9 01:35:53
81.7%
81.7%
83.8%
83.8%
2016-05-03 Nałęczów Mega (MM4) 90 km 26.4 03:24:20
72%
72%
72.2%
72.2%
2016-04-17 Józefów Mega (MM4) 56 km 23.7 02:22:03
88.4%
88.4%
94.3%
94.3%
2016-04-03 Legionowo Mega (MM4) 49 km 22.6 02:10:10
84.7%
84.7%
87.6%
87.6%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM5) 50 km 25.1 01:59:29
93.1%
93.1%
97.2%
97.2%
2017-04-02 Józefów Mega (MM5) 56 km 21.3 02:38:06
84.1%
84.1%
92.3%
92.3%
2018-03-04 Karczew Mega (MM5) 36 km 24.3 01:28:46
86.6%
86.6%
91.3%
91.3%
2018-03-18 Długosiodło Mega (MM5) 44 km 23.7 01:51:31
77.1%
77.1%
83.5%
83.5%
2018-09-29 Toruń ½Pro (MM5) 40 km 24.5 01:37:47
83.4%
83.4%
97.1%
97.1%
2018-09-23 Józefów ½Pro (MM5) 41 km 21.8 01:52:45
84.7%
84.7%
96.2%
96.2%
2018-09-09 Rawa Mazowiecka ½Pro (MM5) 37 km 24.3 01:31:15
85.7%
85.7%
93.3%
93.3%
2018-07-29 Olsztyn ½Pro (MM5) 46 km 23.1 01:59:37
82.3%
82.3%
92.6%
92.6%
2018-06-03 Dobrzyń nad Wisłą ½Pro (MM5) 35 km 24.1 01:27:13
80.9%
80.9%
88.9%
88.9%
2018-05-19 Kołacinek ½Pro (MM5) 34 km 26.4 01:17:16
85.5%
85.5%
94.3%
94.3%
2018-07-01 Brodnica ½Pro (MM5) 40 km 26.5 01:30:33
85.3%
85.3%
89.8%
89.8%
2018-06-17 Piaseczno ½Pro (MM5) 42 km 27.2 01:32:41
89%
89%
92.6%
92.6%
2018-05-01 Puławy ½Pro (MM5) 43 km 19.8 02:10:07
80.6%
80.6%
90.4%
90.4%
2018-04-22 Ciechanów ½Pro (MM5) 43 km 25.0 01:43:24
89.1%
89.1%
98.1%
98.1%
2018-04-08 Legionowo ½Pro (MM5) 45 km 24.2 01:51:48
87%
87%
94.3%
94.3%
Starty: 0 z 78 (4034 km, 7 dni i 8 godz. 26 min. 32 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Mariusz, oprócz talentu - wystarczy przyjeżdżać na środowe treninigi z RETRO Ja przyjeżdżam nie regularnie Ten 1 sektor będzie sporo kosztował Bogusia - na środowym treningu - szkoda, że mnie ominie "degustacja"
Paweł Zakowicz
2015-04-29
Boguś aż miło patrzeć na Twoje postępy, motywujesz mnie do pracy, gratulacje za 1 sektor i pudło w Józefowie, jak Ty to robisz?
Ale mnie ubawiłeś Boguś,narzekałeś że trzeci sektor jest dla Ciebie za szybki a w Ełku awansowałeś do drugiego, teraz dopiero zobaczysz co to jest szybki start
Jeszcze raz wielkie dzięki za koło w Szczytnie!
Ewa Kołodziej
2011-06-27

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy